کشف ماهی قاچاق در جاسک 

با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی شهرستان جاسک در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده، ۲۰ تن ماهی غیرخوراکی فاقد بارنامه و مجوز بهداشت کشف شد. 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی سه راهی در شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارزحین کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری محور میناب به جاسک به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

او گفت: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ تن ماهی غیرخوراکی فاقد بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

سردار جاویدان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا بصورت قاطع و مستمر در دستور کار می‌باشد که در این راستا تعامل و همکاری بیش از پیش شهروندان با پلیس در اطلاع رسانی و اعلام موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موجب حمایت بیشتر از تولید ملی می‌شود.

برچسب ها: کشف ماهی قاچاق ، جاسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.